onsdag 14 oktober 2009

Aging with grace

Ärligt talat, ibland så skriver vissa tidningar skrattretande saker. Denna atrikeln finns med i aftonbladet som en amerikansk tidning skrivit http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5941970.ab. Kändisar vars "bäst före datum" har utgått. Inte konstigt att kvinnor har en konstant press över sig då det anses vara fult att vara 34 år och se ut som t.ex Drew Berrymore, yeah riiiight I WISH!!!!

Aja... riktigt löjligt. Jag tycker att så länge man verkligen på riktigt äter rätt, motionerar och försöker att leva någorlunda positivt så kan man vara nöjd med sin fejja... annar finns ju alltid plastik operation om ni absolut hate it!! Inte för att jag skulle själv göra det, men... vem vet.... man ska aldrig säga för mycket. And just so U know, jag dömer inte människor som opererar sig, alla har sin egen vilja och gör vad dem vill, och ingen har med det att göra.

För tillfället är jag 24 år, with stretch marks on my belly, ammande bröst som säkert kommer hänga ner till knäna när man ammat färdigt och allmänt SLAPP och en aning överviktig enligt mig själv. Men... snart börjar min träning och även om magen och tuttarna förblir så....then what can I say... ett byte... bröst och mage mot världens gåva, Nicole! Ja tack säger jag och tackar och niger med det största leendet man kan ha.


Photobucket

Inga kommentarer: