måndag 12 oktober 2009

If there is a will there is a way

Tiden går så snabbt och det känns som om att Nicole utvecklas JÄTTE mycket VARJE dag. Skratten blir tydligare, hon blir starkare osv.

Att vara hemma med Nicole och vara mamma ledig är det BÄSTA som hänt mig, jag ÄLSKAR att ta hand om vår dotter, det är så underbart. Även de "jobbiga" stunderna är lärorika och roliga på sitt sätt. Jag tänker inte klaga och jag känner mig bara "blessed" över det hela.

Har varit sjuk några dagar så att jag har undvikt pussar på munnen och så, and it's KILLING MEEEEE!!! Hon ger verkligen livet en helt ny mening.
En god vän sa till mig att när du får barn så känns det som om att du glömmer ditt liv innan du fick barn, och jag håller delvis med henne, känner att livet börjar på RIKTIGT nu!!!

Så har man underbara släkt och vänner som är så stöttande och underbara!

Tycker det är lite läskigt att vara såhär lycklig... but I'm loving every second of it!!


Photobucket

2 kommentarer:

yalda sa...

Åh jag blir helt nostalgisk! det börjar nästan rycka i äggstockarna..hehe men bara nästan! (Jag har gjort vad jag ska!!) Gumman, har hört från Piff & Puff (hehe jag kallar dem för det..) att du är skitduktig på make-up. Tänkte be om råd. Ska ha en silvrig paljett-bling-bling-klänning på bröllopet. Vilka färger ska jag sminka mig i? Visst blir det tråkigt med gråsilvrig ögonskugga?? Vad skulle jag passa i tror du med mina färger? Hilfe pleez. kram

Nazanin sa...

Haha ja man vet aldrig om du kanske ångrar dig och blir baby sugen gen ;)
Till rådet, Med dina vackra bruna ögon skulle en mörk KALL lila (obs inte grå lila el brun lila,,LILA!) sotade ögon bli suuuper, och kör inteeee med för varm rouge till detta som orange el röd... gärna nån kallare rosa el "shada" kindbenen med nåt brunare. Good luck honey!