fredag 16 oktober 2009

Thing's change

För mer än ett år sen så hade jag gjort mig i ordning vid denna tiden och antagligen hittat på någonting inför kvällen.
NU... Nicole börjar somna, har precis druckit ett stort öl glas med kall O'boy, städat undan, tändt massa ljus medan M är ute fram till ca 22.00 och nu ska jag göra mig bekväm i soffan och titta på komedi serier och läsa "VI FÖRÄLDRAR" följt utav "Läggdags, information om barns sov vanor".

Haha.. life is funny...oh yes it is =)

.....juste ja... måste även tillägga att idag hade jag ett låååååångt och ventilerande samtal med Johanna ang.. hmm, ja saker som behövdes ventileras och vi kom fram till det finaste rimmet som stämmer så, so here it is

När man är ung, dum och blind.... så fattar man INGENTING!!!!!

....AND THAT'S SO FUCKING TRUE!!!!!

Inga kommentarer: