söndag 4 oktober 2009

my best friends are thief's

detta förklara ju allt!!!!

shitty kitty säger:
negar

neggisen. säger:

ja

shitty kitty säger:

din lilla pussy
du har ju min beiga korsett
BILDBEVIS PÅ DIN BLOGGGGG

neggisen. säger:

hahaha

shitty kitty säger:

hahahahahaahaha

neggisen. säger:

hahahahah ja dör

shitty kitty säger:

din appppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

neggisen. säger:

ja fick den av monni

shitty kitty säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
monireh GÅH KHORDE

neggisen. säger:

hahahahahahahaha

shitty kitty säger:

asså ni två e såna jävla tjuvar så det FINNS INTE
neggisen. säger:

vi kom fram till att dina tuttar e så stora nu när du ammar så kanske om 1 år får du tillbaka den

hahahahahahahah

shitty kitty säger:

hahahahahahaha

neggisen. säger:

hahahahha skratttar högt nu

shitty kitty säger:

hahahahahaha, some thing NEVER change honey!!!!
hahahahahahah
jag skulle läsa din blogg sen såg jag bilderna... jag tänkte shit så hot hon e..sen bara.. what the FUCK... det där är ju MIN korsett

neggisen. säger:

HAHAHAHAHAHAHHA
busted!


Photobucket

bild bevis!!!!

7 kommentarer:

Monni sa...

HAHAHA!!!! Så ball du är Nazi

yalda sa...

haha!! Så typiskt Monni o Negar! (Fast jag har fått tebax allt jag lånat ut om jag ska vara ärlig.) Kul att du är igång igen med bloggandet! Hur går det annars? Vi får mötas upp nån dag så jag får snusa bebis. Ta hand om er. kram

Nazanin sa...

yalda, jag säger bara

EN sak.... you don't know what your missing until you see it on them...haha!! Ja vi får verkligen träffas upp =)

Nazanin sa...

Monir.. tyst din tjuv

Sis sa...

Hahahahahahahaha

Jag kommer ihag nar jag o jaleh sag dem med vara klader pa utan att de ens hade lanat det!!
hahahahahahahaha

neggisen sa...

hahaha gita, tro mej, ni hade våra oxå.. saker vi lånat till nazi hade helt plötsligt du å jaleh på er hahah =P å yalda.. mizaramet to jibad ha !!!

Sis sa...

Äh Negar, det där räknas inte ju :P Men jag kan slå vad om att du hittade mer på jaleh än på mig!
hahaha
Snart kan ni låna Nicoles kläder också ;)En till till gänget!